ПРОПУСКАНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО
PHEV Технология

PLUG-IN ХИБРИДИ: ПРЕДИМСТВА И ФУНКЦИИ

ПРЕДИМСТВА НА 100% ЕЛЕКТРИЧЕСКИЯ РЕЖИМ НА ХИБРИДИТЕ

БЕЗ ШУМ

БЕЗ СМЯНА НА ПРЕДАВКИ

БЕЗ ВИБРАЦИИ

БЕЗ CO2 БЕЗ ЕМИСИИ В ЕЛЕКТРИЧЕСКИ РЕЖИМ

БЕЗ МИРИЗМА НА ГОРИВО

PLUG-IN HYBRID ТЕХНОЛОГИЯ

Електрически заден мост

 

При версиите HYBRID4  задната ос е оборудвана с UPS,  електрически двигател с мощност 110 к.с./80 кВт и редуктор, осигуряващ капацитет за задвижване на четири колела. Той е интегриран без никакво въздействие върху обема на автомобила.

 

Литиево-йонна батерия

 

Автомобилът разполага с високоволтова литиево-йонна батерия (300 Вт) разположена под седалките на ред 2 и на двете версии: HYBRID и HYBRID4.

Батерията има капацитет между 11.8 кВч (HYBRID) и 13.2 кВч (HYBRID4)  - сред най-добрите на пазара. Този капацитет осигурява 100% електрически режим по време на шофиране, до 50 WLTP километра(2) (60 NEDC километра(1)).

За да извлечете максимална полза от използването в тих режим, режимът по подразбиране ще бъде Zero Emissions, в случай че батерията има достатъчен заряд. Възможно е да достигнете до 135 км/ч  в електрически режим преди стартирането на двигателя с вътрешно горене.

Електродвигателите на HYBRID и HYBRID4 са свързани с двигатели с въртешно горене, съчетавайки най-съвременните технологии. Комбинират се лесно и са 100% удобни за потребителя.

БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ

 

Двигателят 1.6л. PureTech е адаптиран именно чрез добавяне на стартер-алтернатор и на специфична охлаждаща система. Той достига до 180  к.с. на HYBRID и 225 к.с. на HYBRID4.

 

НОВА ЕЛЕКТРИЧЕСКА АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ

 

Двигателят PureTech работи в комбинация с новата автоматична 8-скоростна кутия e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 speeds)  уникална за двигателите PEUGEOT PLUG-IN HYBRID.

С тази скоростна кутия електрическият двигател може да осигури 110 к.с./80 кВт на предната ос.


TRANSITIONS OPTIMALES ET IMPERCEPTIBLES
Pour alterner entre électrique et thermique, le convertisseur de couple des versions thermiques cède sa place à un embrayage humide multidisque pour offrir un couple en hausse de 60 Nm, et plus de réactivité.

TRAIN ARRIÈRE ÉLECTRIFIÉ
Sur la version PLUG-IN HYBRID 4, le train arrière multi-bras est équipé d'un moteur électrique de 110 ch / 83 kW pour assurer la prestation 4 roues motrices, sans impact sur l'habitabilité. 

MOTEUR THERMIQUE ESSENCE
Le moteur 1.6 PureTech a été adapté, avec un alterno-démarreur et une façade de refroidissement spécifique. Il développe 180 ch sur PLUG-IN HYBRID et 200 ch sur PLUG-IN HYBRID 4.

NOUVELLE BOITE DE VITESSE AUTOMATIQUE ÉLECTRIFIÉE
Le moteur PureTech est associé à la nouvelle boite automatique à 8 rapports Plug-In Hybrid e-EAT8. Associé à la boite, un moteur électrique développe 110 ch /  81 kW sur le train avant.

БЪРЗО И ЛЕСНО ПРЕЗАРЕЖДАНЕ НА БАТЕРИЯТА

DE TYPE LITHIUM-ION 

Максималното време необходимо за презареждане на батерията е:

 

  • По-малко от 7 часа, използвайки стандартен контакт (зарядно устройство: 3 кВт, 8 A)
  • 4 часа, използвайки подобрен контакт, като например Green’up® (зарядно устройство: 3 кВт, 14 A за 4 часа
  • дори по-малко от 1 час 45, когато използвате контакт wallbox  (зарядно устройство: 6 кВт, 32 A опция). 

 

За бързо и лесно отчитане на нивото на батерията, индикаторите светват около гнездото за зареждане. След като автомобилът е вече свързан към зарядно, цветен индикатор обозначава напредъка на зареждането на батерията.

Гнездото за зареждане се намира от лявата страна на автомобила (симетрично на отвора за зареждане на гориво). Системата за зареждане може лесно да бъде прибрана в специално предназначеното пространство за съхранение, намиращо се под задния панел на пода.

ЕФИКАСНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗА ОБНОВЕНО УДОВОЛСТВИЕ

НОВАТА ФУНКЦИЯ BRAKE

Водачът може да избере да активира новата функция Break, която позволява на автомобила да се забави без шофьорът да натиска спирачния педал. Тази функция служи за спиране на двигателя и може да презарежда акумулатора, например когато автомобилът се спуска по наклон. Докато сте в режим Drive, трябва само да натиснете “Shift and Park by wire” на автоматичната скоростна кутия, в посока назад, за да влезе тя в режим Break. Натискането повторно деактивира режима Break.

НОВА ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЯВАНА СПИРАЧНА СИСТЕМА

За да увеличи обхвата на движение в 100% електрически режим, спирачната система с висока енергийна ефективност, i-Booster, съхранява енергията от спирането или забавя самото спиране (при двигатели с вътрешно горене тази енергия обикновено се разсейва). I-Booster има електирческа помпа, вместо вакуум помпа, характерна за двигателите с вътрешно горене.

НОВАТА ФУНКЦИЯ e-SAVE

Удоволствието от шофирането в електрически режим по ваш избор е възможно благодарение на функцията e-SAVE. e-SAVE позволява на водачите да планират пътуванията си като дава възможност да се запазва целия или част от електрическия заряд  (10км, 20км или цялата батерия). Тази функция е леснодостъпна от специализираното за целта меню e-SAVE на сензорния екран. Веднъж програмирана, функцията се появява на таблото за управление, където се виждат броят на съхранените километри за последваща употреба. При избор на режима Zero Emissions в селектора на режима на шофиране се активира 100% електрическо задвижване по Ваше желание.